luni, 12 martie 2012

La ceas aniversar!



































Sambata, 10 martie 2012, Scoala Micilor Vedete si Clubul Victoriosilor au sarbatorit 5 ani de activitate. Imbracati in alb si rosu precum martisorul ce vesteste primavara am cantat, am dansat si recitat pentru dragii nostri parinti si telespectatori. La acest eveniment, prezentat de Cristina si domnul Victor, au participat componenti mai vechi si mai noi ai acestui club. La sfarsit am primit in dar diplome frumos colorate, specific anotimpului pe care il anunta martie.


In urmatoarea zi, la Columna Tv intr-un studiou nou, cu un decor minunat, ne-am amintit cu placere de peripetiile avute in acesti 5 ani. Emisiunea s-a incheiat cu un tort mare de frisca, artificii si urari de ,,La multi ani!" pentru cei 16 ani impliniti de colega noastra Laura.


Distractia a continuat la Arenele de Joaca Junior. Astfel am petrecut inca doua zile minunate la Targoviste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu